peterensietske.reismee.nl

Vertrek....

10 maand zon, zee, witte stranden en kristal helder water..... en toch verlangen wij weer terug naar ons eigen huisje in Groningen. De stage periode zit erop en Peter heeft dit met 100% voldoening van beide zijden afgesloten.

Het is wel jammer hoor, we laten hier op Aruba ook dingen/mensen achter die we zeer zeker gaan missen. Vrijdag 3 juli vliegen wij terug naar Nederland en we kunnen terug kijken op een onvergetelijke tijd op Aruba.

Vanaf het laatste berichtje op onze site hebben we natuurlijk niet stilgezeten. Sportieve activiteiten zoals paardrijden & jetskiën zijn de revue gepasseerd. Even als de vele BBQ's met onze gezellige buurtjes! Dankzij dushi Roel konden we een weekendje tot rust gekomen in Caribbean Palm Village Resort. Hij had een bon gewonnen en deze aan ons gegeven. Roel, we hebben genoten. Masha danki!

Bezoeken van onze ouders, zus, zwager, nichtje , broertje en zelfs de Baas van Sietske, ze kwamen allemaal een kijkje nemen op dit aparte maar toch mooie eiland. Het eiland dat onder water meer rust uitstraalt dan boven water. We zijn inmiddels gecertificeerde level 3 SSI duikers en hebben bijna 30 duiken op onze naam staan. Als we iets respecteren is het wel de onderwaterwereld hier, ongelooflijk helder water, mooie riffen met zoveel verschillende soorten vis & schaal/schelpdieren dat zou zeker een reden kunnen zijn om hier weer terug te komen. Toch zullen we waarschijnlijk eerder naar andere landen gaan, want na 10 maand hebben wel bijna alles wel gezien.

Dit zal voorlopig ons laatste bericht zijn en willen al onze vaste lezers (ook de anoniempjes die stiekem meelezen zonder een bericht achter te laten) bedanken voor jullie tijd en leuke berichtjes.

Tot snel allemaal,

X Sietske en Peter

P.s. Bekijk de foto's voor onze laatste belevenissen op 't One happy Island!

Anneke

Zucht.....Ik ga jullie mooie verhalen missen 's ochtends bij een kopje koffie als ik een thuiswerkdag heb... Ik heb genoten van de mooie, grappige en ontroerende verhalen! Jullie en ook jullie bezoekers (ik mag het zeggen want Frank heeft ons stukje geschreven ;-)hebben stuk voor stuk een leuke, boeiende schrijfstijl!

Maar zoals de beroemde woorden van Cruijff: Elk nadeel heeft zijn voordeel:
ik kijk er naar uit om jullie straks in real life te zien en jullie een flinke knuffel te geven!

Dikke kus,

jullie (schone) zus

Dikke kus,

Anneke

Tiny Schuring

Peter en Sietske
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle mooie verhalen en foto,s. Ik heb er heel erg van genoten.
Heel erg bedankt.

Sonja,Egbert

Siets & Peter,
Nog 1 nachttje slapen dan komt er een einde aan een verblijf van 10 maanden op een geweldige eiland. Ook wij mochten genieten van een geweldige vacantie bij jullie op Aruba en de twee buur eilanden.
We zijn blij dat jullie nu weer naar huis komen en we wat waker elkaar in levende lijve kunnen zien en vasthouden.
We wensen jullie een geweldige laatste avond en zons ondergang op Aruba een goede ries en tot zaterdag